igår va min otursdag...

japp rubriken säger ju det mästa...
allt va bara skit igår.
tänker inte ta upp allt men iaf så
blev jag ssjuk och hade nästan ingen
aning vad jag höll på med, jag var helt
borta.

en sak som hände va att jag badade efter
jag spelat cup. så hade jag mobilen på sidan
så råka jag tappa ner den i vattnet, så den
gick sönder och det va inte ens min mobil :((
sen efter det så skulle jag lägga mig i soffan
och kolla tv så skulle jag ställa datan på bordet
så råka jag välta ner mitt ''glasljus'' så den gick
sönder men palla inte bry mig. hade ju haft otur
hela dan så.. så jag la bara kvar och brydde mig inte..
men iaf som ni kanske fattar så har jag ingen mobil nu..
känns väldigt handikappad utan min mobil :( men sån
tur har man världens bästa faster så jag fick låna en
ny av henne <3

Kommentarer
Postat av: - rosanna

vems mobil var det ? :o

2011-02-06 @ 14:06:48
URL: http://rosannamalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0