rena isbanan!

träningen idag var inte alls rolig... ville bara hem hela tiden.
men har iaf klarat av denna träningen med och jag har duschat,
varit ute med hunden och fixat mig inför sängs. just nu ligger jag
i sängen och ska börja kolla på film nu :)
idag blev det ''bring it on'' (three cheers)
obs! nu när jag var ute med hunden precis så var det ända jag gjorde
var att halka omkring. jag såg ut som bambi på is, asså det är riktigt halt
ute på vägarna, jag var jätte nära på att trilla två gånger :O


Kommentarer
Postat av: - rosanna

haha , jag och nina skulle gå från tåget , vi trillade och slog oss som fan x]

2011-02-02 @ 09:26:46
URL: http://rosannamalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0