10 saker ni kanske inte viste om mig.

1. jag ÄLSKAR sommaren.
2. jag är sjukt höjdrädd!
3. och jag är också mörkrädd.
4. jag blir glad av att sjunga :)
5. min favorit färg är svart och rosa :)
6. jag är lättsårad. (många tror att jag inte är det) ;O
7. jag gillar inte att baka men jag gör det ändå för jag gillar att äta det ;)
8. jag har spelat fotboll i snart 12 år! :O
9. myror är det värsta krypet jag vet!!! jag har riktigt förbi för dom, om jag ser myror så skriker jag. och jag skämtar inte! rosanna(?) är mitt vitne när vi va i skogen hahahah xD
10. jag gillar singellivet ;) tror inte jag är någon förhållandetyp?



Kommentarer
Postat av: - rosanna

HAHHA , det var RIKTIGT kul i skogen !!

hahaha du bara gick förbi myrstaken, sen gick du tillbaka och glodde på den och bara "AAAAAAAAAAAAAH!!!!!"

sen fortsatte gå xDD

2011-02-09 @ 22:12:58
URL: http://rosannamalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0