borta bra men hemma bäst.

förlåt för jag inte skrev igår som jag lovade, men orka verkligen inte!
för er som undrat var jag varit nu i en vecka så har jag varit på kryssning i medelhavet! =D
har verkligen njutit, och tiden gick så jävla snabbt =( när vi skulle hem så ville jag bara klistra
fast mig i en stolpe och stanna där en vecka till! ville verkligen inte hem :( vill fortfarande tillbaka där..
men iaf nu är jag hemma i kalla sverige :( vi har haft upp till 37 grader och en dag var det till och med 40 grader :O
men det finns många saker man har saknat här i sverige, som tex verkligheten, det vill säga internett och kompisarna och sms och allt sånt + min älskade sköna säng =)
men ska inte berätta så mycket mer nu ni ska få se bilder ist, men tyvärr kommer dom inte upp förrän
imorgon eftersom jag måste välja ut bilder eftersom det tar 100 år att ladda upp bilder här. och sen så orkar jag inte just nu. men lovar att dom kommer upp imorgon någon gång. säkert på kvällen! + ni som har min facebook ni kommer kunna se många fler bilder.
puss :*
här får ni iaf en bild från semestern :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0