ösregnar

omg kan det verkligen regna mer än vad det gör just nu?
och innan idag så hade jag öppet fönster och mitt fönster
är itu sen en gång innan när hela fönster blåste upp och tog
isönder spärren, så det går inte att spärra mitt fönster. men iaf jag satt
inne på min brors rum och spela data då jag hörde något konstigt på mitt rum,
och jag fatta direkt att det va fönstret. när jag kom in på mitt rum va hela fönstret
uppblåst och det hade regnat in som F*N. hela mitt golv va en stor sjö
och hela fönsterkarmen va genomblöt, och hela tvn va full av vatten och
sen hade min gardin blåst ut så den var genom blöt och det bara droppa
vatten från den -.- så tog snabbt fram handukar och börja torka men det
blev ju aldrig tort så palla inte bry mig.. men har lärt mig att aldrig lämna
mitt fönster öppet om jag inte är inne på mitt rum! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0