blir inte så mycket bloggande.

ja som ni märker så blir det inte så mycket bloggande på vardagar eftersom jag jobbar,
och när jag kommer hem är jag riktigt trött! men ska försöka bättra mig, men kan inte
lova något! tyvärr tror jag inte det kommer bli så mycket bättre eftersom jag alltid somnar
när jag kommer hem.
inatt så kunde jag verkligen inte somna! det e så typiskt mig att inte kunna sova när jag verkligen
måste sova -.- men halv somna vid halv 2, sen vakna jag igen vid 2 av ett surrande och märkte
sedan att jag hade en ollonborre på mitt rum!!!!!! :( så fick riktig panik och eftersom jag inte ens skulle
få tanken att komma nära en sån så fick jag ringa min bror och komma in och ta den! haha, så min
bror kom in och tog bort den sen kunde jag somna igen, så somna inte förrän lite över 2! :P
ni vet vad en ollonborre är/gör? det är en sån som sätter sig fast i håret och klämmer sig fast där
sen får man inte bort den så man måste klippa av sitt hår. tänk så äkligt det hade varit att vakna upp
och kollat sig i speglen och insätt att man hade en ollonborre i håret. jag hade ju skrikit så jag väckte
hela kvateret och fått panik!!! :(

Kommentarer
Postat av: - rosanna

sv ; på bikbok !

fanns typ bar 2 par kvar :O xd

2011-06-29 @ 00:56:56
URL: http://rosannamalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0