hello

hej på er!
vakna av att johanna ringde mig halv 11 och fråga när vi kom och hämta henne..
svara att vi hämta henne kvart över 11, sen när vi lagt på la jag mig till rätta igen
och tänkte somna om. men efter en stund kommer jag på "vist fan jag har match
idag och vi ska hämta johanna om tre kvar!" så jag for upp ur sängen och säger till
pappa att göra frukost. båda mina päron hade glömt att jag hade match så det var riktig
tur att johanna väckte mig ;P. men iaf vi vann matchen med 11-0 :P och jag kom nyss
hem så ska hoppa in i duschen nu! puss :*

Kommentarer
Postat av: M

hahah älskar bilden

Svar ; det behövs inte .. Men men , du bestämmer ;)

2011-06-18 @ 16:21:07
URL: http://ofourblog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0