hissar och dissar

1. idag hissar jag att jag har sommarlov =D riktigt skönt! tyvärr känns det som att denna sommaren kommer gå väldigt fort :(
2. hissar dock också att det bara är en vecka och 2 dagar kvar till midsommar! längtar riktigt mycket! har alltid riktigt kul på midsommar! =) finns inget härligare folk än dom jag firar med.
och idag dissar jag faktiskt vädret lite grann, vist det har varit sådär fint idag men nu när det är sommarlov vill man ju ha klar himmel och skinande sol, eller hur? :( och dessutom måste solen börja värma upp min pool lite så jag kan börja bada!
2. dissar också att inte ha en pojkvän, just IDAG känner jag för att ha en kille hos mig och mysa med! men som ni redan kanske vet så gillar jag ju singellivet och är inte redo för ett riktigt förhållande just nu! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0