helt glömt bort.

oj jag har helt glömt bort att blogga :O kom på det precis haha..
idag vakna jag iaf vid 10 och käka frukost sen så satt jag lite vid
datan sedan börja jag städa mitt rum sen så vid halv 1 så börja
jag fixa mig sen var det match :) det var riktigt kul! har saknat
fotbollen :) har inte alls varit glad för att träna och helt tappat intresset
men nu har det kommit fram igen och tyckte det va skit kul :D till och med
min mamma sa att man såg på mig att jag tyckte det va kul :)
men just nu måste jag göra läxan. ska redovisa imorgon och har inte ens börjat? :O
och jag som ska sova snart :O men jaja får göra den snabbt nu, sen ska jag ner
och ta huvudverks tablett har sjukt ont i huvudet :(
men ni får ha det bra godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0