lördag

igår: igår så va jag i skolan sen efter skolan så tog jag, lina och josse bussen till entre.
hittade ingenting :( va hemma vid halv 7, sen käka jag. sen hände ingeting. sen fixa jag mig
vid 9 kanske? och sen åkte jag, josse och sanna till shakespeare. hade riktigt kul :)
vet inte riktigt när vi kom hem men jag va iaf riktigt trött så la mig i soffan och halvsov medans
josse gjorde annat sen gick vi och la oss.

idag: vakna rätt tidigt fast vet inte riktigt när. men gick ner och käka frukost och sen så kom min
mamma och hämta mig vid halv 4. sen så har jag inte gjort ett skit idag... klockan är lite över 11
och jag e skit trött så ska ng gå och lägga mig tidigt idag. men hörs imorgon puss!


hahah riktigt gammal bild på mig, den är från 2008!



Kommentarer
Postat av: eric

haha, naaw sandra :)

2011-03-20 @ 07:07:07
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0