lugn dag.

idag hade vi bara en lektion från 9-10 sen sluta vi, men jag och josse stanna kvar för att göra läxa.
och varför vi inte gick hem? jo det är för att jag inte kan jobba när jag är hemma jag gör bara allt
annat det funkar bara inte.. men iaf så gjorde vi läxa då, sen när klockan blev 11 så blev vi sjukt hungriga
men det var äcklig mat i skolan så vi stack hem till mig och käka pizza sen så efter det stack vi hem till
josse för va tvungen att göra läxa och hon skulle ändå göra annat så det var som jag va själv så jag
gjorde iaf lite :) sen kom min bror och hämta mig och sen blev det mat. sen dess har jag typ inte gjort
någonting. om en kvart börjar BB :D så ska kolla det sen e det plastikdoktor sen blir det att sova :)
gud vad jag blir trött på detta vädret :'( vill bara ha sommar NUNUNUNUNUNUNUNUN!!!!!
ingen kan längta till sommaren så mycket som jag, jag håller på att dö av längtan :(((
ska bli VÄRLDENS bästa sommar ever!! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0