min helg

Fre: kommer inte ihåg vad jag gjorde? Men inget speciellt iaf va bara hemma och tog det lugnt =) eller jo förresten jag gjorde kanelbullar :D dom bler RIKTIGT goda :D mums!

Men jaja annars gjorde jag väl inget speciellt.

Lör: vakna vid 10 och käka frukost, sedan fixa jag mig sen stack jag, pappa och mamma till stan. Handla lite saker :D sen efter vi kommit hem så blev det till att fixa sig direkt sen skulle vi hem till min mormor och morfar, hade riktigt kul längesedan man såg dom <3 sen så kom vi hem vid 10 så körde vi direkt och hämta josse och sen blev det fest =) hahahahah ehhh ja vad ska man säga (a) hade j*vligt ball iaf :D sen kom vi hem vid 3.

Bilder på det jag köpte:

hårband

kort-tröja

linne

långärmad tröja

2 par skor + köpte också en fotlänk :)

 

Sön: hände inget speciellt tror jag, hade bara träning och lite sånt =)



Kommentarer
Postat av: Eric

snygga kläder, dem klädde dig bra :)

2011-03-31 @ 18:20:42
Postat av: Eric

snygga kläder, dem klädde du bra i :)

2011-03-31 @ 18:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0