dömm inte personer innan du känner dom..

nu blir jag faktiskt lite arg men ändå glad..
stör mig så mycket på att alla folk dömer en innan dom lärt känna en..
Det finns jätte många som tror jag är en bitch, men sen alla som lärt känna
mig och snackar med med skriver alltid att jag är sjukt snäll och verkligen inte
sån dom trodde jag skulle vara. Vist jag kan vara ärlig om att jag också dömer
folk innan jag lärt känna dom men jag har inga fördomar om dom..
ville bara skriva av mig lite för blir rätt arg/ ledsen över att folk dömer mig
efter hur dom tror jag är och inte lär känna mig först och ser vem jag verkligen är!
så från och med nu ska jag inte döma folk innan jag lärt känna dom! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0