skolan idag

idag i skolan så va det först matte i en timme, sen efter det så hade vi NP i matte.

Gick faktiskt bra =) men är riktigt nervös för andra delen. Men iaf efter NP så hade vi håla i 2 och en halv timme så då satt vi oss i C 200 och jag grät så mycket jag skratta. Och ja jag har riktigt torr humor. Men sen hade vi musik och sen sluta.

emma bjuder på lite bilder från idag egentligen skulle jag lägga in en video med, men det blev försent och jag tror lilla rosanna ligger och sover nu så hon kan inte visa mig hur man gör hihi =)

men ska sova nu puss!

 


Kommentarer
Postat av: - rosanna

hahah , förlåååt !

när dom hade gått hem så gick jag och duschade i typ 2 timmar sen somnade jag xD

2011-05-19 @ 09:18:10
URL: http://rosannamalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0