50 frågor om mig. (har riktigt tråkigt)

1. Namn jag lyssnar till: Sandra

2. Någonting jag tycker om med mig själv: att jag stärkt mitt självförtroende något enormt.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: att jag är lat.

4. Detta är jag rädd för: höjder, mörker(när jag är själva), döden.

5. Tre saker jag vill ha varje dag: vovve, egen lägenhet, massor med pengar!

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: man kan göra allt om man bara vill =)

7. Detta tycker jag om att göra: åka utomlands, umgås med vänner, shoppa m.m!

8. Detta vill jag göra just nu: åka utomlands med bästavän..

9. Bästa känslan: lycka!

10. Värsta känslan: sorg/ensamhet.

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: humor! Omtänksam, gillar att hitta på saker, snäll m.m

12. Är jag kär just nu? nej

13. Jag vill gifta mig: ja! I framtiden.

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: leva livet!

15. Min käraste ägodel: min familj.

16. Något jag vill ha i present: ett löpband hehe.

17. Detta har jag på mig just nu: jeanslegging och tjocktröja.

18. Favoritkläder: jeans, någon tröja och halsduk. eller ja det är iaf det jag hels går runt i.

19. Favoritdjur: hund

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: olika.

21. Favoritlåt just nu: har ingen favoritlåt, gillar många olika.

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: roligaste=inget? Tråkigaste=matte!

23. Stjärntecken: vågen/jungfrun

24. En bok jag älskar: läser aldrig. Men bra böcker jag läst är ’’pojken som kallades det’’ och någon bok vi läste i svenskan men minns inte vad den heter.

25. En film jag älskar: karate kid 2010 m.m

26. Tv-program jag gillar: jersey shore, awkward och sånt.

27. Favoritdoft: hehe ingen aning.

28. Detta äter jag gärna: tacos =)

29. Dricker helst: vet inte beror på vad jag är sugen på.

30. Favoritgodis: lösgodis och flamin hot cheez cruncherz.

31. Hit vill jag gärna åka på semester: new york, tokyo, turkiet&spanien.

32. Färg på mina ögon: blå

33. Min längd: 156-157 typ?

34. Jag tror på: mig själv (men inte alltid)

35. Jag spelar: fotboll =)

36. Person jag beundrar: ingen speciell.

37. Så här bor jag: svedala i en villa.

38. ??: okej??

39. Det här tänder mig: killar?

40. Det här gör mig avtänd: myror

41. Favoritfärg: rosa

42. Favoritcitat: -

43. En hemlighet jag vet: skriver jag den här så är det ju ingen hemlighet längre?

44. Bästa present jag fått: allt.

45. Senast köpta skiva: LÄNGE sedan, minns inte.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: hmm.. läpparna eller ögonen kanske?

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: min hy, vill ha sån riktig baby hy :(

48. Udda förmåga/egenskap: -

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en fågel eller en hund.

50. Vad lyssnar du på just nu?: en tv och ’’set fire to the rain’’


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0