förrigår/igår/idag

förrigår: i fredags så hade vi då en mini BF-dag. hade RIKTIGT trevligt och vi hade jätte kul!
gick hem vid halv 1, och somna väl någon gång vid halv 3. bilder kommer i nästa inlägg!


igår: igår skulle jag egentligen hem till simon med josse och victor, men det blev ett
litet missförstånd så det blev inget med det :( menmen jag och josse bestämde oss
för att ha en liten filmkväll ist. både jag och josse vill se den nya twilight filmen, och
eftersom jag inte sett 2;an och 3;an så hyrde vi dom. så nu är vi reda för att se den nyaste =D

idag: idag så vakna jag vid halv 2, sen så låg jag bara i sängen och gjorde ingenting tills det var mat.
sen så var det snabbt fixa sig och byta om sen blev det träning. det gick skit bra :) och nästa helg blir det cup! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0