igår+idag

igår: familjen åkte hem till farmor och farfar också var linda , marie, jessica och hennes kille där med.
så käka och sånt, trevligt som alltid! sen vid halv 9 stack jag vidare på fest. men där var inte så kul så stack
hem rätt tidigt, kanske vid halv 1.. var sjukt trött så somna typ direkt!
bild från festen:


idag: vakna vid 10 tiden och käka frukost, sen så åkte familjen till mormor och morfar.
jag övningkörde ditt och det tar ca 45 min att köra ditt, och jag var skit trött så kände som
jag skulle somna vid ratten vilken sekund som helst haha... men iaf åkte hem lite över 3 eftersom
jag skulle träna, så det blev snabbt hem och byta om sen iväg på träning =) sen hem och duscha.
och nu sitter jag och kollar på vem kan slå filip och fredrik =)
bilder på mormor och morfars hundar:
knuff
fia
sen har dom en hund till (soki) men den är omöjlig att ta bild på för den är ALDRIG stilla hahha..
typ rena motsatsen mot fia och knuff, dom är typ världens mysigaste och keligaste hundarna =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0