gårdagen

igår  så mötte jag lite uppe på vägen vid halv 8.
sen så gick vi runt i HELA svedala ända till 12
ungefär! fyfan vad skönt det var! jag blev inte ens
trött :O trodde jag skulle typ dö efter bara en halvtimme,
men jag gick i hela 4&en halv timme utan att ens bli trött. :O
vi gick runt och snacka om allt möjligt, sen när vi var i byn så
hände en lite rolig sak, men behöver inte skriva det här, eller
ja jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det ;P men iaf sen gick
vi hem till mig och satt i trappen och snacka och vänta på att
hennes syster skulle hämta henne. sen åkte hon vid 1 tiden?..
haha och på vägen hem så tappa linda sin mobil och ja så här blev resultatet.
och ja nu har hon så klart en HELT ny iphone och dessutom vit -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0