gårdagen

först va vi hos mina kusiner och fira deras föräldrar :) bjöd på god mat, tårta och godis
så va rätt mätt.
sen så stack jag till festen vid 11 tiden. där var sjukt mycket folk och hög musik och allt,
så vi blev utslängda vid halv 3 kanske? pågrund av att grannarna klaga.. men sen stanna alla
utanför istället så stod alla och snacka och sånt, senså gick jag hem vid lite över 3 och var inte
hemma förrän kvart i 4.

fick gå hem helt själv och det var skit långt och det var minus grader ute och jag hade ingen jacka
eller något.. jag har aldrig frusit såhär mycket som jag gjorde då.... och mina fötter var is!
jag frös till och med så mycket så jag inte kunde snacka, orden typ hackade när jag snacka, jag fick typ
inte fram mina ord :O så jag sov i mina sovkläder + onepiece + strumpor. sköönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0