freeeedag!!!

slutade 2 idag, och direkt när jag kom hem så somna jag..
har kännt mig helt hängig och trött hela veckan och mår inte
jätte bra. så får se till att vila ordentligt nu så jag inte är trött
i turkiet. men det finns nog ingen risk för det för på morgonen
vill man bara upp och sola och bada ju :D men iaf, just nu
sitter jag och kollar idol på tv;n och robinson på datan och när
det är reklam i idol kollar jag jersey shore haha ;P ska väl också
kolla igenom packlistan till Turkiet, för imorgon börjar väskan packas =DDDD
hatar tandläkaren, inte för att jag är ''rädd'',  utan för hatar när dom ska
hålla på där inne i munnen på en med massa maskiner.. och sen så sitter dom och snackar
med en och tror att man ska kunna svara dom när man har masser med saker i munnen -.-
nä men det gick bra där iaf, hon tyckte jag hade fina tänder och att jag borsta dom bra.
e man duktig så e man =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0