nova lund

idag har jag och mamma haft en heldag tillsammans =) vakna vi 9 och käka frukost sen gjorde vi oss
reda för att åka till nova lund. kom väl dit runt 1 tiden sen åkte vi hem vid 5 tiden och då övningskörde jag hem.
sen när vi kom hem så fikade vi och kolla in våran kläder igen. sen vid kvart i 7 blev jag hämtad så åkte jag på
teori möte med laget. höll på till halv 9 kanske? nu har jag nyss kollat BB och nu ska jag städa -.- sen ska jag
använda ansiktsmask och sånt sen kolla paradise hotel =) puss
nagellack
vanligt vitt lång-linne
2 trekvarts tröjor
''baslinne''?
leggins
linne
linne
t-shirt
kofta/tjocktröja?
pyjamas
shorts
linne
''bhar''
skinjacka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0