inget att skriva..

jag har inget att dela med mig här på bloggen just nu och tycker inte det är lönt att skriva.
dessutom pallar jag inte.. men jag kommer blogga när jag känner för det så ja :P men
iaf idag så sluta jag redan vid 11 tror jag det var, och då cykla jag hem och käka nudlar sen
har jag gjort lite läxa sen har jag bara suttit vid datan. nu ska jag snart till vårdsentralen och
ta min andra spruta för livmoderhalscancer. sen när jag kommer hem igen blir det väl att göra
änu mer läxa sen städa.

Kommentarer
Postat av: Klara

Hej, jag har nyss läst lite på din blogg.. Du är ju otroligt söt!



Har ett par frågor till dig, som jag hoppas du kan och vill besvara :)



1. Hur har du blivit så söt?

2. Hur gammal är du?

3. Hur lång är du?

4. Gillar du någon sport? (Såg att du spelar fotboll).

4.1. men gillar du någon annan sport?

4.2. Gillar du även att titta på fotboll?

5. Gillar du någon kille lite "extra"? :)

6. Saknar du ditt blonda hår? (är sjukt avensjuk på hur fint de va ! )



sista frågan, förmodligen den konstigaste (har full förståelse för om du inte vill svara på den).



Är du oskuld?

2012-04-24 @ 21:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0