varit sjuk

har inte bloggat på riktigt länge men det skyller jag faktiskt på att jag varit sjuk hela veckan.
har mått skit och har inte alls varit koncentrerad i skolan. så ja jag har helt enkelt inte pallat blogga...
i fredags så vilade jag bara, tyckte jag behövde det =) sen i lördags så åkte jag, mamma och pappa till
entre och handla lite sen kom saknade bästavän hit! vi kolla melodifestivalen och käka ostbricka med familjen
och sen när det var slut så gick vi ut och gick. sen va vi väl hella vid halv 1 tiden och då la vi oss i sängen och kolla lite bb-klipp sen somna vi direkt. sen i idag vaknade vi vid 10 tiden sen så stack jag, linda, pappa och mamma till minneslunden. för idag var det ett helt år sedan min farfar gick bort <33. sen åkte linda hem och sen har det inte hänt så mycket mer idag. har tränat och nu sitter jag och kollar bb =)
våran blommor till saknade farfar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0